Пошук по сайту
Нові надходження до відділу виробничої літератури
Шановні відвідувачі сайту!
Пропонуємо ознайомитися з новими книгами, які надійшли у фонд відділу
грудень 2025 року
Б52547 378.4 В42 Відкриті наукові практики : навч. посіб. / А. Артюхов, Н. Артюхова, О. Березко [та ін.] ; OPTIMA проєкт «Відкриті практики, прозорість та доброчесність для сучасної вищої школи». – Житомир : Бук-Друк, 2024. – 400 с. : іл. Цей посібник призначений для здобувачів 2-3 рівня вищої освіти (магістерського та освітньо-наукового), які планують упроваджувати принципи та практики відкритої науки під час проведення досліджень у галузях інформаційних та природничих наук і технологій. Також цей посібник буде корисним для дослідників, бібліотекарів, постачальників інфраструктури, фахівців з підтримки досліджень та інших осіб, які ухвалюють рішення щодо проведення навчально-наукових заходів, дослідницьких робіт тощо.
Б52673 656.2 С91 Сущенко Р. В. Педагогічні засади формування управлінської культури майбутніх інженерів залізничного транспорту: теорія і практика : монографія / Р. В. Сущенко ; Класич. приват. ун-т. – Запоріжжя : [б. в.], 2017. – 448 с. Сучасне розуміння смисло-ціннісного ідеалу майбутнього інженера залізничного транспорту як висококультурної, конкурентоздатної особистості орієнтує професійну підготовку залізничних ВНЗ на інтегрування, осягнення і визнання викладачами і студентами управлінської культури інженера складовою професіоналізму. Чільне місце відводиться проблемам «педагогізації» професійної підготовки майбутніх інженерів в умовах непедагогічних ВНЗ. Адресовано викладачам вищих навчальних закладів, докторантам, аспірантам, магістрантам і студентам.
А47888 001.894 Щ92 Що далі? Все, що наука знає про наше майбутнє / ред. Д. Аль-Халілі ; пер. з англ. М. Климчука. – Київ : Кі Фанд Медіа, 2018. – 248 с. Щодня науковці роблять неймовірні відкриття та знаходять інноваційні рішення, здатні змінити світ. Джим Аль-Халілі та його команда експертів простою мовою з безліччю прикладів пояснюють найновіші концепції, що визначають наше майбутнє. Наскільки небезпечні кліматичні зміни? Чи можна «хакнути» власне тіло й стати супергероєм? Які хвороби ми зможемо подолати, а які стануть для нас новими викликами? Чого чекати від генної інженерії? Нарешті, чи можлива телепортація (спойлер: так!) та чи винайдуть колись машину часу? Приготуйтеся до пригод, які відкриють вам багато нового!
А47887 005.411 Х41 Хеффлінгер Майк. За лаштунками Facebook. 10 уроків компанії на шляху до завоювання світу / М. Хеффлінгер ; пер. з англ. І. Малішевської. – Київ : Кі Фанд Медіа, 2019. – 298 с. Легенду про те, як у Гарвардському гуртожитку вундеркінд Марк Цукерберґ придумав новий спосіб зв’язатися з друзями, знають усі. Але це був тільки початок. Facebook пройшов довгий шлях, перш ніж стати однією з найдорожчих компаній світу, що змінила правила гри цілої галузі. Майк Хеффлінґер був серед топ-менеджерів компанії, які стояли за цим перетворенням. За лаштунками Facebook він зблизька бачив її болючі падіння, помилки і воскресіння. У книжці він детально ділиться досвідом, який компанія винесла зі своїх рішень та їхніх наслідків.
Б52668 004.38/.9 Б87 Бріньолфссон Ерік. Друга епоха машин: робота, прогрес та процвітання в часи надзвичайних технологій / Е. Бріньолфссон, Е. Макафі. – Київ : K.FUND, 2016. – 236 с. У цьому бестселері (за версією найкращих західних видань The New York Times, The Wall Street Journal та The Washington Post) досліджується вплив технологій на наше життя. Ерік Бріньолфссон і Ендрю Макафі з Массачусетського технологічного інституту впроваджують термін «друга епоха машин» для визначення науково-технічних досягнень, які трансформують реальність. Серед них – поява комп’ютера і цифрових рішень як каталізаторів збільшення фізичних та інтелектуальних можливостей людства. Вже стали реальністю машини-безпілотники, надпотужні технології, які обігрують людину у шахи та конкурують з лікарями у діагностиці захворювань. Наше завтра – це битва за робочі місця з машинами. Виграє той, хто володіє унікальними навичками та швидко адаптується до змін.
Б52679 321.01 Е62 Ендрюс Метт Будівництво спроможності держави. Факти. Аналіз. Дії / М. Ендрюс, Л. Прітчетт, М. Вулкок ; пер. з англ. Є. Плахути. – Київ : Саміт-книга, 2021. – 392 с. Цю книгу ми присвячуємо людям дії, – тим, хто кожного дня, прокидаючись, намагається змінити світ на краще. Тим, хто прагне, аби дійсно запрацювали системи, які мали би працювати, і тим, хто виконує свою роботу, долаючи перешкоди. Ми сподіваємось, що наш скромний внесок допоможе людям дії – ми пропонуємо системний підхід і понятійний апарат, аби узагальнити те, що найуспішніші з них інтуїтивно вже і так розуміють. Він пояснить, чому діяти буває так складно, і допоможе розбудувати ширшу спільноту людей дії, здатних робити реальні кроки на шляху до мети.
Б52667 005.411 К47 Кларк Дункан. Alibaba: дім, який збудував Джек Ма / Д. Кларк. – Київ : K.FUND, 2016. – 336 с. Автор приголомшливої історії успіху – Дункан Кларк – у книзі «Alibaba. Дім, який збудував Джек Ма» розкриває душу і серце компанії. Вона отримала схвальні відгуки від журналів Financial Times, The Economist та Wall Street Journal. Її читають видатні економісти, бізнесмени та політики. Тепер українці також мають можливість долучитися до досвіду Джека Ма та нових ініціатив Китаю! Книгу «Alibaba. Дім, який збудував Джек Ма» українською мовою було видано завдяки K.Fund – фонду підтримки проєктів у галузях економіки та освіти. Ви дізнаєтеся про нелегкий шлях до успіху та сердець мільйонів споживачів у всьому світі. Автор відверто описує легкі злети, болючі падіння та важкі підйоми у нестабільному середовищі, яким був Китай до його розквіту. Саме тому ця книга є актуальною для України.
А47925 004.42 В26 Вебтехнології : навч. посіб. / Р. О. Багрій, О. В. Мазурець, С. С. Петровський [та ін.]. – Хмельницький : ХНУ, 2025. – 378 с. Навчальний посібник з дисципліни «Вебтехнології» має на меті надання комплексного розуміння основних принципів та інструментів веброзробки. Він поєднує в собі теоретичний матеріал з практичними завданнями для лабораторних занять та самостійної роботи, спрямованими на вдосконалення навичок у програмуванні, дизайні та архітектурі вебдодатків. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійними програмами в межах спеціальності «Комп’ютерні науки».
|