Закрити
фото
logo

 
Електронна бібліотека Хмельницької ОУНБ
Бібліотека українського воїна
Як нас знайти:
29000, м. Хмельницький,
вул. Героїв Майдану, 28
тел./факс: (0382) 79-47-31
тел.: 65-80-84
e-mail: library.ounb.km@gmail.com Хмельницька ОУНБ
 
X

Пошук по сайту

Нові надходження до читального залу гуманітарного профілю


Шановні відвідувачі сайту!

Пропонуємо ознайомитися з новими книгами, які надійшли у фонд відділу



червень 2021 року

Автономія як шлях до ефективного менеджменту школи

В6250

37.014.6(4+ 477)

А22

Автономія як шлях до ефективного менеджменту школи: метод. рек. / А. Сеїтосманов, О. І. Фасоля, В. Мархлєвскі; Шведсько-український проект "Підтримка децентралізації в Україні". – Київ, 2019. – 47 с.

У посібнику вперше розглянуто методологічні засади, зміст, індикатори та алгоритми впровадження усіх чотирьох форм автономії закладів освіти: академічної, організаційної, кадрової і фінансової. Незважаючи, що кожній з цих форм автономії присвячено окремі розділи, автори вважають, що автономія школи, як важливий управлінський підхід, має найкращий ефект лише з умови комплексного її впровадження.


Навчання історії в зарубіжній школі

А45160

37.016: 94

Б83

Боровець І. Навчання історії в зарубіжній школі : навч. посіб. / І. Боровець, В. Дубінський, І. Паур ; за ред. С. А. Копилова ; М-во освіти і науки України, Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка. – Кам`янець-Подільський : Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2020. – 244 с. – Бібліогр.: С. 220 – 243.

У навчальному посібнику узагальнено і систематизовано зарубіжний досвід навчання історії в школі. Висвітлено сучасні моделі викладання історії у школах провідних країн Європи та Північної Америки. Прослідковано перебудову системи шкільної історичної освіти у країнах Східної Європи. Проаналізовано базові методичні принципи організації навчальних занять, роль вчителя в освітньому процесі, проблеми оцінювання в навчанні історії та окреслено досвід провідних педагогів, нетрадиційні форми організації вивчення історії. Акцентовано увагу на питаннях місця підручника в сучасній шкільній історичній освіті, методичних й дидактичних вимогах до нього та актуальних його моделях в зарубіжній школі.


Хокей на льоду

В6235

796.966

Б90

Булатова М. М. Хокей на льоду. Енциклопедія в запитаннях і відповідях : енциклопедія / М. М. Булатова ; МОК, НОК України. – Київ : Олімп. літ., 2020. – 624 с. : фото. кольор., іл. – (Енциклопедії олімпійських видів спорту).

Енциклопедія в запитаннях і відповідях пропонує здійснити екскурс у витоки зародження олімпійського виду спорту – хокею на льоду. У виданні висвітлено інформацію про зародження і розвиток цього виду спорту у різних країнах, про місце хокею на льоду у програмі Ігор Олімпіад та зимових Олімпійських ігор. Велику увагу приділено видатним гравцям, тренерам і функціонерам, які зробили великий внесок у розвиток хокею на льоду. Відображено діяльність керівних організацій – Міжнародної федерації хокею на льоду та Національної хокейної ліги.


Олімпійське сузір`я України

В6236

75.4(477)

Б90

Бубка С Н. Олімпійське сузір`я України. Атлети : довідник / С. Н Бубка, М. М. Булатова ; НОК України. – 3- тє вид. – Київ : Олімп. літ., 2020. – 192 с. : портр.

Видання пропонує екскурс в історію досягнень українських атлетів в олімпійському русі, починаючи з 1952 року. У книзі подано довідкову інформацію про Олімпійські ігри, чемпіонів, срібних та бронзових призерів Ігор Олімпіад та зимових Олімпійських ігор, спогади олімпійців та їхніх тренерів.


Дніпропетровський клан серед політичних еліт УРСР та СРСР

А45158

94(477.63)

Б91

Буренков В. М. Дніпропетровський клан серед політичних еліт УРСР та СРСР (кінець 1920-х – початок 1990-х рр.): монографія / В. М. Буренков. – Запоріжжя: Гельветика, 2020. – 290 с. – Бібліогр.: С. 214 – 288.

Монографію присвячено комплексному дослідженню дніпропетровської управлінської мережі 1920-х – початок 1990-х рр. На основі архівних матеріалів, опублікованих документів та мемуарів досліджуються особливості формування і функціонування дніпропетровського клану на трьох рівнях влади (регіональному, республіканському та загальносоюзному). З`ясовано, як обсяг повноважень і розподіл функцій, які мали його ключові представники серед номенклатурних еліт УРСР та СРСР, впливав на піднесення цього неформального об`єднання з-поміж інших партійно-радянських еліт.


Війна очима ТСН

В6245

355.48(477.61/62)

В42

Війна очима ТСН. 28 історій по той бік камери : фотоальбом / О. Кашпор ; гол. ред. А. Чех. – Київ : Основи, 2020. – 222 с. : фото.

Війна в Україні розгорнулася не лише на східному фронті: інакші, але так само важливі бої невтомно тривають на фронтах візуальних мистецтв, літератури, журналістики... Ця книга є спробою панорамного погляду на перебіг воєнних подій на Донбасі 2014-2015 рр. у баченні журналістів Телевізійної Служби Новин. Попри власний патріотизм та співпереживання з українськими військовими ці репортери не зраджують журналістським стандартам і намагаються залишатися об`єктивними у висвітленні подій на сході України. «Війна очима ТСН» – це 28 проникливих історій. Їх герої – журналісти, які невтомно їздять у відрядження до зони АТО. Органічне поєднання авторських есе та фотографій роблять цю книгу одним з важливих документальних свідчень нашого часу.


Історія України

Б51393

94(477)

Г51

Гісем О. В. Історія України. Опорні схеми, таблиці, коментарі 5 – 11 класи : повн. повторюв. курс, піготов. до ЗНО та ДПА / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. – Кам`янець-Подільський : Абетка, 2021. – 564 с. : табл.

Видання містить навчальний матеріал у вигляді таблиць, схем, діаграм, коментарів, що повною мірою відповідає навчальній програмі шкільного курсу історії України (5 – 11 класи) та програмі зовнішнього незалежного оцінювання.


Нескінченність не для слабаків

Б51411

323.3(477.63)

Г60

Голик Ю. Нескінченність не для слабаків. Книга про менеджерів, які хакнули систему держуправління : дослідження / Ю. Голик. – Харків : Фоліо, 2020. – 286 с. : фото.

Ця книга про менеджерів екстра-класу, які ніколи не прагнули потрапити на держслужбу, але з примхи долі стали управлінцями і змусили систему давати фізично відчутний результат. Ця книга про кілька тисяч втілених проектів і про те, як ми це зробили. Ця книга про кожного з більш ніж декількох тисяч людей, завдяки яким усе стало можливим. Це книга про те і про тих, у кого вийшло. Ця книга про людей, яким не все одно.


Життя в польоті

Б51374

796.43

Ж74

Життя в польоті : спогади / Міжнар. центр олімп. дослідж. та освіти. – Київ : Олімп. літ., 2020. – 48 с. : фото. кольор.

Книга розповідає про видатного українського спортсмена Сергія Бубку. Історія становлення як людини, спортсмена, особистості, патріота своєї країни і просто хлопчика, який зміг свою мрію дитинства втілити у життя. У виданні використано фотоматеріали з особистого архіву Сергія Бубки.


З музейного досьє

Б51397

94(477)

З-11

З музейного досьє: Олександр Стебель, Григорій Малинко, Іван Даценко : біографії / Нац. музей іст. України у Другій світовій війні. – Київ : Саміт-книга, 2019. – 80 с. : фото.

Три людські долі, три дороги крізь вир Другої світової війни, про які розповідає це видання, дуже несхожі між собою. А об`єднує їх передусім те, що кожна з них незвичайна. Незвичайним було життя Олександра Стебеля, батарея берегової оборони під командуванням якого в естонській частині Балтики діяла так вправно, що гітлерівці навіть запропонували йому перейти до них на службу – контролювати Ла-Манш, – але офіцер зберіг вірність присязі. Не менш дивовижний життєпис Григорія Малинка, який з осколком, застряглим біля самісінького серця, зажив слави спортсмена, вигравши дев`ять українських чемпіонатів із боротьби. Біографія Івана Даценка, який перетворився з радянського льотчика-аса на вождя індіанського племені могавків у Канаді, стала відома багатьом уже в незалежній Україні завдяки кінострічці «ТойХтоПройшовКрізьВогонь».


Математика. 20 варіантів тестових завдань

Б51394

51

І-89

Істер О. С. Математика. 20 варіантів тестових завдань у форматі ДПА та ЗНО : тести / О. С. Істер. – Кам`янець-Подільський : Сисин О. В. : Абетка, 2021. – 228 с. : іл. – (ЗНО, ДПА 2021).

Посібник містить 20 комплексних варіантів завдань у тестовій формі (14 варіантів рівня стандарту та 6 варіантів рівня стандарту та профільного рівня). Тести складено за парним принципом: пари тренувальних тестів № 1 і № 2; № 3 і № 4 тощо відповідають один одному за темами і типами вправ. До усіх завдань тренувальних тестів з непарними номерами подано короткі, але вичерпні розв’язання. В кінці посібника запропоновано відповіді до всіх тестів. Опрацювання тестових завдань дає змогу як за допомогою вчителя, так і самостійно закріпити теоретичний матеріал з математики. Посібник може бути використано при підготовці до зовнішнього оцінювання.


Конвенція про транскордонне забруднення повітря

Б51383

504.5(477+ 100)

К64

Конвенція про транскордонне забруднення повітря на великі відстані: рекомендації / Всеукр. екол. ліга ; гол. ред. Т. В. Тимочко. – Київ : Центр екол. освіти та інформації, 2020. – 28 с. – (Бібліотека Всеукраїнської екологічної ліги) (Європейська інтеграція ; № 1, січень, 2020).

Конвенція про транскордонне забруднення повітря на великі відстані набрала чинності для Української РСР 16.03.1983. Конвенція має на меті поліпшити екологічну ситуацію в державі, відродити природоохоронний менталітет, історично притаманний українцям.


Конвенція про охорону та використання транскордонних водотоків

Б51385

502.17(4+ 477)

К64

Конвенція про охорону та використання транскордонних водотоків та міжнародних озер : рекомендації / Всеукр. екол. ліга ; гол. ред. Т. В. Тимочко. – Київ : Центр екол. освіти та інформації, 2019. – 36 с. – (Бібліотека Всеукраїнської екологічної ліги) (Європейська інтеграція ; № 9, вересень, 2019).

Конвенція має на меті поліпшити екологічну ситуацію в державі, відродити природоохоронний менталітет, історично притаманний українцям.


Конвенція про збереження мігруючих видів диких тварин

А35128-2019

502.211

К64

Конвенція про збереження мігруючих видів диких тварин : рекомендації / Всеукр. екол. ліга ; гол. ред. Т. В. Тимочко. – Київ : Центр екол. освіти та інформації, 2019. – 28 с. – (Бібліотека Всеукраїнської екологічної ліги) (Європейська інтеграція ; № 11, листопад, 2019).

Конвенція має на меті поліпшити екологічну ситуацію в державі, відродити природоохоронний менталітет, історично притаманний українцям.


Історія світових цивілізацій

А45152

930.85(100)

К65

Копилов С. А. Історія світових цивілізацій : навч.-метод. посіб. для орг. самост. роботи студентів іст. фак. / С. А. Копилов, В. В. Верстюк ; Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка. – Кам`янець-Подільський : Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2020. – 79 с. : фото. – Бібліогр. в кінці глав.

Даний методичний посібник призначений для студентів історичних факультетів вищих навчальних закладів. Він містить плани семінарських занять, список пропонованих джерел і літератури до кожного з них, методичні поради студентам у підготовці до занять та термінологічний словник. Запропоновано теми есе і методичні поради до їх написання, варіанти аудиторної контрольної роботи, список основних джерел та літератури до курсу «Історія світових цивілізацій».


йде Україна у ХХІ сторіччі? Соціальні зміни в українському суспільстві

Б51420

316.42(477)

К88

Куди йде Україна у ХХІ сторіччі? Соціальні зміни в українському суспільстві за умов економічної глобалізації: соціологічний вимір : наук. доп. / НАН України. Ін-т соціології ; авт. кол. Т. Петрушина та ін. – Київ : Ін-т соціології НАН України, 2020. – 106 с.

У доповіді на підставі аналізу значного масиву вітчизняних та іноземних джерел, статистичних і соціологічних даних автори доводять, що Україна внаслідок майже 30-річної маркетизації її економіки на неоліберальних засадах була витіснена на периферію глобального капіталізму. Науковці обґрунтовують це на прикладі десяти вимірів соціальних змін: приватизації і деіндустріалізації економіки, її глобальної конкурентоспроможності / інноваційності, динаміки ВВП, зайнятості, добробуту населення, соціально-економічної нерівності, боргової залежності країни, деградації науки, соціальної (не)справедливості.


Українська література

В6237

821.161.2.09

К93

Куриліна О. В. Українська література. Комплексне видання. Повний повторювальний курс, підготовка до ЗНО : довідник / О. В. Куриліна, Л. Й. Пристай. – Кам`янець-Подільський : Сисин О. В. : Абетка, 2021. – 292 с.

Матеріал довідника укладено відповідно до чинної програми з української літератури для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України. Повний повторювальний курс містить теоретичні відомості з усього шкільного курсу української літератури. У кінці кожного тематичного розділу запропоновано завдання в тестовій формі різного рівня складності. Матеріал посібника може бути використано для проведення тематичного оцінювання знань та підготовки до зовнішнього оцінювання.


Гендер для всіх. Виклик стереотипам

Б51392

305(477)

М29

Марценюк Т. Гендер для всіх. Виклик стереотипам : дослідження / Т. Марценюк. – Київ : Основи, 2017. – 256 с. : кольор. іл.

Чи чули ви, що в Україні зарплата жінок у середньому на 30 % менша від зарплати чоловіків і тут досі існує список із кількох сотень професій, заборонених для жінок? А як ви вважаєте, у якій саме сфері дискриміновані чоловіки? Чи знаєте ви, що таке сексизм, ейджизм, ромофобія? У цій книзі ви отримаєте відповіді на ці та інші запитання. Якщо вас бентежать суспільні нерівності та несправедливості і ви хочете зробити це суспільство кращим – ця книжка для вас. Тамара Марценюк написала цю книжку на основі свого досвіду навчання (в Україні та за кордоном), а також 10-річного викладання різноманітних курсів на гендерну та антидискримінаційну тематику в Києво-Могилянській академії, Німеччині, Шотландії і Швеції. У 2015 році на онлайн-платформі «Прометеус» було запущено її авторський курс «Жінки і чоловіки: гендер для всіх», на основі матеріалів до якого вона вирішила зробити цю книгу.


Секрети українського щастя

Б51400

304.3(477)

М36

Мацко І. О. Секрети українського щастя, або Хюґе по-українськи : дослідження / І. О. Мацко. – Київ : Саміт-книга, 2019. – 208 с.

Ця книга – погляд на наш унікальний рецепт щастя по-українськи, на наше вміння бути щасливими. Вона для того, щоб зрозуміти, що таке щастя, знайти його для себе у маленьких дрібничках, які наповнюють наше життя.


Менеджмент</b> волонтерських програм

В6255

364(477)

М50

Менеджмент волонтерських програм : посіб. для підготовки менеджерів волонт. програм / ООН Україна ; за заг. ред. Т. І. Сила. – Київ : Буря О. Д., 2020. – 174 с.

Посібник допоможе менеджерам організацій у створенні ефективних волонтерських програм. Він складений у вигляді методичних розробок, які полегшують роботу з волонтерами. Цінність цієї інформації полягає в тому, що вона народилася не в тиші офісу, а є підсумком багаторічної практики.


Професійна діяльність та особистість корекційного педагога

А45162

378.14

М64

Миронова С. П. Професійна діяльність та особистість корекційного педагога : навч. посіб. / С. П. Миронова, М. Г. Буйняк ; Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка. – Кам`янець-Подільський : Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2020. – 136 с. – Бібліогр.: С. 86 – 91.

У навчальному посібнику вміщено матеріали для навчальної роботи студентів з дисципліни «Професійна діяльність та особистість корекційного педагога»: навчальна програма, короткі тексти лекцій, плани практичних і лабораторних занять, рекомендації до самостійної роботи здобувачів вищої освіти. Матеріал посібника сприятиме особистісному зростанню майбутніх корекційних педагогів, оволодінню ними необхідними професійними компетентностями.


Добровладдя. Вічна Україна

А45167

2-11

М90

Мулярчук І. Ф. Добровладдя. Вічна Україна : дослідження / І. Ф. Мулярчук. – Київ : Маслаков, 2021. – 202 с.

Подаються особливості Держави Добровладдя, в якій Добро як Абсолют є духовною владою Світу, держав, нації, людини, основою Вічної України. Добро як панівна сила організовує Світ як етичну систему, кожний елемент якої – Галактики, Сонце, сонячна система, Земля, Природа, Держава, Людина-Добродій має доброчинні ознаки, чесноти свого творця, Добра. Ствердження Добра, як основної духовної цінності, створення на всьому арійському просторі Європа-Україна-Індія Держав Добровладдя розглядається як докорінний арійський цивілізаційний поворот, звільнений від семітського смертельного духовного засилля, звільнений від синагог, мечетей, християнських церков, масонства, матеріального терору і оздоровлення храмами Доброслав`я. Керівною силою в такій централізованій Державі стає організація (партія-духовенство) Добра, а її провідник – Вождем Держави. Академії Наук передаються обов`язки Уряду з підпорядкуванням всіх державних установ освіти, науки, виробництва, торгівлі тощо. Державна самодостатня, дбає не лише про вічність доброчинної душі, але і про вічність особливостей расового тіла. На цих основах розглядаються смисл життя, боротьби, війни з Московією і світовою семітською імперією, імперією євреїв та арабів.


Навчальна професійно-орієнтована практика

А45170

378.147

Н15

Навчальна професійно-орієнтована практика: програма і методичні рекомендації до організації та проведення практики для студентів галузі знань 23 Соціальна робота спеціальності 231 Соціальна робота за освітньою програмою Соціальна робота (денна форма навчання) : навч.-метод. посіб. / М-во освіти і науки України, Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка ; уклад. Я. М. Раєвська та ін. – Кам`янець-Подільський : Ковальчук О. В., 2021. – 76 с. : табл. – Бібліогр. С. 74.

У навчально-методичному посібнику пропоновано програму навчальної професійно-орієнтованої практики, яка розроблена у відповідності до «Положення про проведення практики студентів у закладах вищої освіти України», що забезпечує поєднання теоретичної підготовки з практичною діяльністю за спеціальністю 231 Соціальна робота, 232 Соціальне забезпечення денної форм навчання. Програма розкриває мету, завдання практики, її зміст, поточні, підсумкові вимоги до звітності та підсумків практики для студентів, викладачів вищої школи, фахівців соціальної сфери. Рекомендовано здобувачам рівня вищої освіти «бакалавр» спеціальностей 231 Соціальна робота, 232 Соціальне забезпечення та керівникам практики.


Наука України у світовому інформаційному просторі

П1079-17(2020)

001.92(477)

Н34

Наука України у світовому інформаційному просторі : матеріали конф. Вип. 17 / НАН України ; гол. ред. Я. Ч. Яцків та ін. – Київ : Академперіодика, 2020. – 108 с. : граф.

До 17 випуску загальноакадемічної книжкової серії «Наука України у світовому інформаційному просторі» увійшли доповіді, підготовлені до 25-річчя ВД «Академперіодика» НАН України та ювілейної Х науково-практичної конференції «Наукова періодика: традиції та інновації». Ці урочистості, на жаль, не відбулись у запланованому форматі через карантинні заходи. Однак актуальність цих матеріалів і бажання не переривати плідної дискусії з фахівцями видавничої справи спонукали нас до опублікування авторських статей без виголошення їх на конференції.


Наука та освіта

Б37108-15 (2021)

001

Н34

Наука та освіта =Science and Education : зб. праць XV Міжнар. наук. конф., присвяч. пам`яті Вілена Петровича Ройзмана, 4 -11 січня 2021 р., Хайдусобосло (Угорщина) / Хмельниц. нац. ун-т ; редкол. А. В. Горошко та ін. – Хмельницький : ХНУ, 2021. – 125 с. : граф., табл. – Бібліогр. в кінці ст.

У збірнику розглянуто проблеми освіти, моделювання, інформаційних систем і технологій, спеціальні проблеми, а також економічні та управлінські аспекти цих питань.


Крим : до 100-річчя Української Революції

А41946-4(2019)

94(477)

Н37

Наш Крим : до 100-річчя Української Революції (1917 – 1923). Вип. 4 / НАН України, Ін-т укр. археографії та джерелознавства ; редкол. Г. Папакін (голова) та ін. – Київ, 2019. – 268 с. : рис. – Бібліогр. в кінці розд.

«Наш Крим» випуск 4 до 100-річчя Української революції (1917 – 1923) — науковий продовжуваний міждисциплінарний часопис, що з 2015 р. видається Інститутом української археографії та джерелознавства ім. М. С. Грушевського НАН України за матеріалами щорічних міжнародних наукових конференцій «Крим в історії України», заснованих 5 березня 2014 року. Основною метою часопису є всебічне висвітлення найрізноманітніших питань кримської історії та культури від найдавніших часів до сьогодення. Важливо відмітити, що протягом всієї своєї історії Крим був тісно пов`язаний з Україною, що і висвітлюється у часописі. Важливим напрямком редакційної політики є публікація джерел та історіографічних досліджень з історії та культури Криму. Збірка є міждисциплінарним друкованим органом, що залучає до участі науковців з різних сфер знання, представників найрізноманітніших методологічних напрямків.


Нова школа у нових громадах

В6251

37.014(477.43)

Н72

Нова школа у нових громадах: посібник з ефективного управління освітою в об`єднаних територіальних громадах : метод. посіб. / А. Сеїтосманов, О. І. Фасоля, В. Мархлєвскі ; М-во освіти і науки України, Шведсько-український проект "Підтримка децентралізації в Україні". – Київ, 2018. – 128 с.

Цей посібник підготовлений на основі матеріалів, отриманих у процесі діяльності експертів шведсько-українського проєкту «Підтримка децентралізації в Україні» спільно з Департаментом освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації. Проєкт реалізується у співпраці із Міністерством освіти та науки України.


Основи професійної майстерності в соціальній сфері

А45149

364

О-60

Опалюк Т. Л. Основи професійної майстерності в соціальній сфері : навч.- метод. посіб. / Т. Л. Опалюк. – Кам`янець-Подільський : Ковальчук О. В., 2021. – 206 с. – Бібліогр. : С. 201 – 205.

Навчальний посібник розроблено в рамках інформаційно-методичного супроводу до навчальної дисципліни «Основи професійної майстерності в соціальній сфері» і передбачає опрацювання теоретичних та практичних основ формування професійної майстерності майбутнього соціального працівника. Матеріали посібника сформовано відповідно до освітніх стандартів (2019) за спеціальністю «соціальна робота», а також компетентнісного підходу до професійної підготовки сучасного фахівця. Окрім традиційно теоретичного блоку, посібник містить блок практико орієнтованих матеріалів, що включають питання для самоконтролю, пропонують дискусійний ракурс опрацювання проблем, методи самодіагностики та саморозвитку, які можна обрати відповідно до визначених пріоритетів особистісного розвитку.


Проблеми історії країн Центральної та Східної Європи

Б41567-8(2020)

94(4)

П78

Проблеми історії країн Центральної та Східної Європи : зб. наук. праць. Вип. 8 / М-во освіти і науки України, Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка ; ред. В. С. Степанков та ін. – Кам`янець-Подільський : Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2020. – 268 с.

У восьмий випуск збірника увійшли статті провідних вітчизняних та зарубіжних фахових істориків, наукові інтереси яких пов`язані із дослідженням історії країн Центральної та Східної Європи (ЦСЄ) та ролі й місця України у розвитку даного регіону.


Психологічний супровід інклюзивної освіти

А45161

159.9

П86

Психологічний супровід інклюзивної освіти : підручник / М-во освіти і науки України, Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка ; за заг. ред. Т. О. Докучиної. – Кам`янець-Подільський : Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2020. – 172 с.

У підручнику висвітлюються теоретичні та практичні аспекти психологічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Зокрема, подано психологічну характеристику дітей різних категорій з особливими освітніми потребами; загальну характеристику організації освіти для дітей з особливими освітніми потребами в Україні; особливості діяльності психологічної служби закладу освіти в умовах інклюзивного навчання.


Як стати мільярдером

Б51396

005.8(100)

С24

Свекла Д. Як стати мільярдером. Як найбільші в світі виробники створюють грандіозну цінність : біографії / Д. Свекла, М. Коен ; пер. з англ. О. Любенко. – Київ : Основи, 2016. – 272 с.

Багато міфів, пов`язаних із мільярдерами – просто вигадка. Не можна сказати, що всі ці люди розумніші, більше працюють чи їм частіше усміхається фортуна, ніж їхнім одноліткам. Не всі вони генії-самородки, які перетинають фінішну лінію в мільярд доларів, коли їм заледве виповнилося двадцять років. Ні. Переважно вони справді створюють щось абсолютно й принципово нове. Понад 80 відсотків мільярдерів, яких заторкнуло дослідження, заробили свої мільярди в галузях, де панує жорстка конкуренція. Їхня ключова відмінність полягає в тому, що автори книжки називають способом мислення “Творця”, на противагу до поширенішої ментальності “Виконавця”. Виконавці досягають успіху в чітко визначених сферах; без них компанії існувати не можуть. Проте якщо підприємство прагне створити грандіозну революційну цінність, йому не обійтися без Творця – адже, замість того, щоб просто виконувати поставлені завдання й дотримуватися стандартів, ці люди розширюють межі можливого. Поєднуючи стриману розважливість та екстраординарну уяву, Творці винаходять цілковито нові товари, послуги, стратегії та бізнес-моделі. У великих компаніях поширена тенденція винагороджувати Виконавців і несхвально ставитися до нешаблонних методів Творців. Однак лише Творці здатні поєднати декілька суперечливих ідей, поглядів та способів дії в одне ціле. Вони довіряють своїй інтуїції, і це дає їм змогу робити великі ставки, які кардинально змінюють хід гри. Це дослідження пропонує детальний опис п`яти критично важливих навичок мислення, що притаманні виробникам грандіозних цінностей. Вивчивши їх, ви зможете розпізнавати таких людей, заохочувати й утримувати їх на посаді – а можливо, й самі приєднаєтесь до їхнього числа. “Як стати мільярдером” – книжка, що назавжди змінить ваше ставлення до талановитих працівників та комерційної цінності.


Від Мангишлаку до Пріорки

Б51373

821.161.2

С44

Скомаровський В. Від Мангишлаку до Пріорки : поема про Тараса Шевченка / В. Скомаровський. – Київ : Саміт-книга, 2019. – 56 с.

Здавалося, що може бути спільного між прикаспійським півостровом Мангишлак і київською Пріоркою? Адже відстань між ними - багато сотень кілометрів. І все-таки спільність є. Поєднані вони ім`ям великого українського письменника, талановитого художника Тараса Григоровича Шевченка. На півострові Мангишлак він відбував заслання, а на Пріорці уникав нагляду царської поліції. Ці важливі, болісні сторінки Шевченкового життя художньо відтворив у поемі "Від Мангишлаку до Пріорки" сучасний український поет Вадим Скомаровський. Особливу увагу автор зосередив на щирих, товариських взаєминах Шевченка з дітьми.


Славістична збірка

Б48948-5

94(4)

С47

Славістична збірка : збірник. Вип. 5 / НАН України, Ін-т укр. археографії та джерелознавства ; ред. Д. Гордієнко та ін. – Київ, 2020. - 232 с. : фото. – Бібліогр. в кінці розд.

«Славістична збірка» – науковий продовжуваний міждисциплінарний часопис за матеріалами щорічних міжнародних наукових конференцій. Структура збірника визначається як тематикою публікацій, так і специфікою мети діяльності Інституту української археографії та джерелознавства ім. М. С. Грушевського НАН України. Перший розділ присвячується публікаціям джерел та досліджень, присвячених життєдіяльності та аналізу наукової спадщини професора Павла Соханя. Другий розділ, враховуючи мету й завдання діяльності Інституту, відводиться для археографічних публікацій джерел та джерелознавчих праць з широкого кола історії та культури слов`янських народів, що чітко вирізняє «Славістичну збірку» з-поміж інших українських слов`янознавчих часописів. Відповідно, третій розділ відводиться для публікації досліджень з історіографії та історії слов`янознавства загалом. Натомість у четвертому розділі друкуються праці з найрізноманітніших питань широкого кола історії та культури слов`янських народів. Важливе значення редакція збірки приділяє й оглядам та рецензіям праць з тематичного поля збірки, а також бібліографічним публікаціям з українського та світового слов`янознавства.


SMART -інфраструктура у сталому розвитку міст

Б51421

330.342(477)

С50

SMART -інфраструктура у сталому розвитку міст: світовий досвід та перспективи України : доповідь / Центр Разумкова ; кер. проекту К Маркевич. – Київ : Заповіт, 2021. – 400 с. : табл.

У виданні представлено Аналітичну доповідь, яка узагальнює існуючі підходи до визначення змісту, передумов, головних детермінантів процесу цифровізації та поширення цифрових технологій, а також визначає поточний стан та перспективи розбудови smartінфраструктури у сталому розвитку міст у країнах світу та Україні.


В олімпійській сім`ї – Україна

Б51372

796.032(477)

С55

Сорока М. М. В олімпійській сім`ї – Україна : біографії / М. М. Сорока. – Київ: Перша Друкарня, 2020. – 480 с. : фото.

Народжені в давнину на землі Древньої Еллади, Олімпійські Ігри стали в наші дні найяскравішими подіями планетарних масштабів. Книга знайомить читачів як з історією виникнення Олімпіад, так і з їхнім відродженням у новітні часи завдяки ентузіазму й наполегливості П`єра де Кубертена та його однодумців. На сторінках видання йдеться про всі Ігри сучасності. Однак головна тема книги – участь в Олімпіадах атлетів України та завойовані ними олімпійські медалі. Читачам представлені не тільки спортсмени, які виступали під прапором незалежної України, починаючи з Ігор 1994 року в Ліллехаммері, а й вихованці українського спорту, котрі стали переможцями і призерами попередніх Олімпійських Ігор.


Старша профільна школа

В6249

373.58(477.43)

С77

Старша профільна школа: кроки до становлення : метод. рек. / А. Сеїтосманов, О. І. Фасоля, В. Мархлєвскі ; Шведсько-український проект "Підтримка децентралізації в Україні". – Київ, 2019. – 52 с. : іл., фото.

Новий Закон “Про освіту”, який набув чинності у вересні 2018 року визначив і модель старшої школи, яка має стати трьохрічною та профільною. Профільна освіта, яка не є абсолютно новим явищем для української освітньої системи, на превеликий жаль, не стала всеохоплюючою для старшої школи, яка функціонує сьогодні. Саме тому організація ефективної старшої профільної школи є одним із викликів, який уже стоїть і за декілька років стоятиме ще гостріше перед українським суспільством загалом та українською освітньою спільнотою зокрема. Саме тому маємо завчасно готуватися до майбутніх змін, щоб ризики були як найменшими, а помилки – як найрідшими. Серйозним викликом організації функціонування старшої школи є наявність контингенту здобувачів освіти. Саме кількість здобувачів освіти у старшій школі зумовить те, що організувати функціонування ліцеїв, як самостійних юридичних одиниць, буде можливе не в усіх адміністративно-територіальних одиницях. Досі залишається на порядку денному питання рівня управління (регіональний і/або місцевий) мережами старших шкіл.


Стратегічні пріоритети

П991-3-4(51)2019

327(477)

С83

Стратегічні пріоритети : наук.- аналіт. щокварт. зб. № 3–4(51), 2019 р. / гол. ред. В. П. Горбулін, заст. гол. ред. О. С. Власюк, О. М. Ляшенко ; Нац. ін-т стратег. дослідж. – Київ : Коло, 2019. – 130 с. : табл. – (Серія "Економіка"). – Бібліогр. в кінці ст.

«Cтратегічні пріоритети» – науково-аналітичний щоквартальний збірник Національного інституту стратегічних досліджень. У збірнику публікуються результати наукових досліджень проблемних питань суспільно-політичного, соціально-економічного, гуманітарного розвитку України, зовнішньої політики України, регіональних проблем суспільного розвитку та національної безпеки і оборони України.


Сучасні досягнення в науці та освіті

Б37108-15 (2020)

001

С91

Сучасні досягнення в науці та освіті = Modern Achievements of Science and Education : зб. праць XV Міжнар. наук. конф., 16 – 23 вер. 2020 р., Нетанія, Ізраїль / Хмельниц. нац. ун-т, Ізраїльська Незалежна Академія Розвитку наук ; ред. В. П. Ройзман, А. М. Гуржій, Л. М. Прейгерман, А. Бубулис. – Хмельницький ; Нетанія : ХНУ, 2020. – 136 с. : граф., табл. – Бібліогр. в кінці розд.

Подані доповіді XV Міжнародної наукової конференції «Сучасні досягнення в науці та освіті», проведеної у м. Нетанія (Ізраїль) 16 – 23 вересня 2020 р. Представлені матеріали доповідей наукових напрямів: медицини; проблем міцності; матеріалознавства та нанотехнологій; інформаційних технологій в освіті; проблем економіки та будівництва.


Сучасні проблеми математичного моделювання

Б39607-9(2020)

519.8

С91

Сучасні проблеми математичного моделювання, прогнозування та оптимізації : тези доповідей 9-ї Міжнар. наук. конф. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, Ін-т кібернетики ім. В. М. Глушкова НАНУ та ін. ; ред. І. М. Конет, В. С. Щирба, І. М. Атаманчук. – Кам`янець-Подільський : Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2020. – 136 с. : граф., іл. – Бібліогр. в кінці ст.

У збірці нові результати досліджень з проблем математичного моделювання, прогнозування та оптимізації.


Ucrainica

Б50367-2- 3(2019/20)

94(477)

У45

Ucrainica Mediaevalia: збірник. 2- 3`2019/2020 / НАН України, Ін-т укр. археографії та джерелознавства, Ін-т філософії ім. Г. С. Сковороди; ред. А. М. Єрмоленко та ін. – Київ, 2020. – 334 с.

«Ucrainica Mediaevalia» є міждисциплінарною платформою для ознайомлення широкого кола читачів з результатами інноваційних досліджень у галузі методології історії, культури, філософії, конкретних історичних та історико-філософських досліджень, публікації нових знахідок у галузі текстології, епіграфіки чи палеографії середньовічної й ранньомодерної України, Європи та Візантії.


 Тренінг комунікативної компетентності

А45166

159.9

Ф33

Федорчук В. М. Тренінг комунікативної компетентності : практикум / В. М. Федорчук, В. В. Федорчук, Л. М. Комарницька ; М-во освіти і науки України, Поділ. спец. навч.- реабілітац. соц.-економ. коледж. – Кам`янець-Подільський : Зволейко Д. Г., 2021. – 176 с. : табл. – Бібліогр. С. 165 – 167.

Посібник містить вправи, завдання, спрямовані на формування в учасників тренінгу навичок спілкування, уміння слухати, усвідомлення і вираження своїх почуттів, навичок розуміння та прийняття почуттів оточуючих людей, активізацію механізмів самопізнання і самовираження, вироблення навичок подолання конфліктів тощо.


Формування здорового способу життя

А38143-9 (2020)

613

Ф79

Формування здорового способу життя студентської та учнівської молоді засобами освіти : зб. наук. праць. Вип. 9 / Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка ; Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка. – Кам`янець-Подільський : Кам`янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2020. – 144 с. : табл. – Бібліогр. в кінці ст.

У збірці розміщені матеріали ХІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, які розкривають психолого-педагогічні та медико-біологічні аспекти формування здорового способу життя учнівської та студентської молоді, науково-методичні засади застосування засобів освіти для впровадження здоров`я зберігаючи освітніх технологій й олімпійської освіти у фізичне виховання учнів та студентів.



 

© Хмельницька обласна універсальна
наукова бібліотека
e-mail: library.ounb.km@gmail.com