Пошук по сайту
Цікаве від методиста...
Контент-маркетинг – стратегія просування бібліотечної роботи
В рамках обласного семінару завідуючих методично-бібліографічними підрозділами центральних бібліотек територіальних громад «Контент-маркетинг – стратегія просування бібліотечної роботи» (26-28 жовтня) визначено переможців конкурсу професійної майстерності серед методистів «Кращий методист».
Умовою цьогорічного конкурсу була підготовка відеороботи тривалістю до 2 хвилин, яка розкриває організацію методичної діяльності для працівників бібліотек громади, надання їм методично-практичної допомоги, проведення заходів з підвищення фахового рівня. Підготовлені відеоролики учасники презентували в соціальній мережі Facebook у групі «Бібліотекарі Хмельниччини» з хештегами #Кращий_методист, #лабораторія_методиста, #Хмельницька_ОУНБ.
Участь у конкурсі взяли фахівці з 10 територіальних громад, які представили методичну діяльність для бібліотек громади, чим підкреслили необхідність методичних служб, розкрили роботу з підвищення кваліфікації працівників своїх бібліотек, в тому числі, у період карантинних обмежень.
Переможцями конкурсу «Кращий методист – 2021» стали:
- методист Старосинявської центральної бібліотеки – за найбільшу кількість «вподобань» на момент підведення підсумків у соціальній мережі Facebook;
- методист Городоцької центральної бібліотеки – за найбільшу кількість голосів в чаті, за якого проголосували учасники обласного семінару на платформі Zoom.
*З усіма поданими на конкурс матеріалами можна ознайомитися у соціальній мережі Facebook за хештегами #Кращий_методист, #лабораторія_методиста, #Хмельницька_ОУНБ.
|