|
|
|
Пошук по сайту
Комунікація в соцмережах: законодавчі обмеження та інструменти для ефективного спілкування
Відбувся вебінар «Комунікація в соцмережах: законодавчі обмеження та інструменти для ефективного спілкування» за участю партнерів Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Хмельницькій області та Громадської організації «Жіночий Антикорупційний Рух». В якості спікерки до заходу також долучилася координаторка ініціативи «Активна Громада Хмельницького» Юлія Мазур.
Під час заходу йшлося про те, як законодавство регулює комунікацію в соцмережах та які інструменти можна використовувати, щоб зацікавити аудиторію.
Начальниця відділу комунікацій та правопросвітництва Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Хмельницькій області Оксана Банкова зазначила, що у липні цього року частка користувачів різних соціальних мереж в Україні становила майже 77 %, а найпопулярнішими соціальними мережами є «Ютуб», «Інстаграм» та «Фейсбук».
Виконувачка обов?язків директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Хмельницькій області Ольга Чорна наголосила, що законодавство встановлює низку вимог щодо розміщення фото інших осіб в соцмережах.
«Відповідно до частини 1 статті 308 Цивільного кодексу України, фотографії, на яких зображено фізичні особи, можуть бути публічно показані та розповсюджені лише за згодою цих осіб», – повідомила Ольга Чорна. Юристка акцентувала увагу на заборонах, зумовлених запровадженням в Україні воєнного стану, зокрема оприлюднювати інформацію про точні цілі та об?єкти ураження, переміщення військових, розташування військової техніки тощо. За порушення цих обмежень особі загрожує позбавлення волі від 5 до 8 років, або – якщо це призвело до тяжких наслідків, зокрема до загибелі людей, військовослужбовців, знищення техніки, – це вважається особливо тяжким злочином і передбачає позбавлення волі на строк від 8 до 12 років (стаття 114-2 Кримінального кодексу України).
Досвідом роботи в соцмережах поділилася голова ГО «Жіночий Антикорупційний Рух» Альона Береза. За її словами, будь-яка активність повинна передбачати медійну складову, зокрема висвітлення інформації в соціальних мережах. Пані Альона рекомендувала обирати для себе ті соціальні мережі, в яких точно є ваша аудиторія, бути готовими регулярно працювати з різними видами контенту, змінювати його формат за потреби.
Представниця ініціативи «Активна громада Хмельницького» Юлія Мазур розповіла про те, як розпізнавати у соцмережах фейки та маніпуляції, яким повідомленням варто довіряти, а які ігнорувати.
|
|