Пошук по сайту
Електронна трудова книжка: що потрібно знати керівнику
«Електронна трудова книжка: що потрібно знати керівнику» – тема онлайн-зустрічі, яка відбулася в рамках Європейського тижня цифрової грамотності (All Digital Week).
Учасники ознайомилися з нормативно-правовою базою впровадження електронних трудових книжок в Україні та основними аспектами Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі»; змінами після набуття чинності Закону; передумовами такого нововведення; поняттям «електронна трудова книжка»; перевагами, ризиками та вигодами, які матимуть працюючі та роботодавці.
Дізналися для чого потрібно проводити аудит трудових книжок; як виправити неправильні або пропущені записи в трудовій книжці; чи виправляти помилки попередніх роботодавців; які власні помилки виправляти, а які необов’язково; хто і коли вносить інформацію до електронної трудової книжки; хто має право завантажувати скан-копію паперового документа та наскільки будуть захищені дані, які міститимуться в електронній книжці; чи можуть шахраї скористатися цими даними.
Під час вебінару Ольга Чорна зауважила, що на роботодавця покладається обов’язок проведення аудиту трудових книжок найманих працівників.
Розібратися в нововведенні допомагала заступниця директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Хмельницькій області Ольга Чорна.
В онлайн-зустрічі взяли участь 43 учасники – керівники публічних бібліотек та зацікавлені особи територіальних громад Хмельницької області.
|